En dag kvar för fan!

Hej allihopa. Har varit jätte dålig på att uppdatera, jag vet. förlåt mig! Det har varit rätt mycket nu, lite för mycket faktiskt. Hur som helst, igår (torsdags) så fick vi hålla på med kallkök på förmiddagen,vi gjorde sallader och på eftermiddagen så höll vi på med choklad och konfektyr, vi fick göra tryfflar. det var så himla gott. haha! Hur som helst, imorgon fyller jag år!!! hela 18 år. Gud vad jag har längtat och snart är den dagen äntligen här. Här kommer lite bilder ifrån igår och idag.

Carro, Jesper och min tonfisksallad.


Våran grekiska sallad


Lite temperering av chokladen till tryfflarna.


Jag håller på att vika mina och Carros blom tryfflar, haha!


Bilder ifrån idag:

Lite ego får man faktiskt vara!



Marias fina tårtor!


Mamma kom :D


Och jag måste bara tillägga.. Det var så himla gulligt av Elin, Maria och Fanny idag! Dom hade gjorde en bakelse där det stod "18" och tre hjärtan på!! och så sjöng dom för mig.. hhah :D gud vad glad jag blev. Ska jag vara ärlig så började jag nästan gråta, haha. tack tack tack!

Nu ska jag fixa lite, sen ska jag möta Jonas!
xoxo
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback