Demokrati.. Aldrig mer.

Ja, överskriften säger väll allt? Eller hur. Jag sitter och pluggar demokrati nu eftersom att vi ska ha prov på måndag i samhällskunskap. Och i natur, men det hör inte hit just nu. Det är så himla krångligt alltihopa, så himla mycket att hålla reda på. Amma konstiga ord som alltid slutar på "krati" eller vad det nu är. Haha, jag tror att det enda jag kan helt korrekt är att Demokrati betyder folkstyke/folkmakt. Haha, är det ens rätt? .. Ja ja, ska plugga ännu mer imorgon och förhoppningsvis får jag åtmindstånde ett G. På måndag ska jag även till frisören och slinga mitt bruna hår så att det ser mer blondt ut. Det blir spännande! Sedan ska kankse Rebecka färga mitt hår blondt. Får se lite hur det blir, med tankte på att mamma och pappa är så jävla anti att jag ska färga mitt hår själv nu efter en liten incident som hände i mars-april, när det nu var kommer jag inte riktigt ihåg, men någonstans där. Haha! Bella och jag skulle färga mitt hår mörkbrunt, men det blev svart. As snyggt tyckte jag och alla andra, men inte dom. De hotade till och med att om jag inte färgade om det så fick jag inte åka till Tyskland med Rebecka.. Hm, överdrivet? Ja! Men jag antar att de fick en chock och blev lite -jag-vet-inte-riktigt-vad-jag-säger-just-nu- haha, om ni fattar vad jag menar? Jaja, nu är jag iallafall 18 och får göra vad jag vill, mohaha! Så blont hgår blir det nog trots allt. Ingen kan stoppa mig!! Pengar har jag ju, och testa kan man alltid!



Tror ni att jag skulle passa i sådär blont hår? / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback