BELLA!

Hur som helst, min dag har varit jättebra. Dock huvudvärk hela dagen, som har förstört det lite, haha. Men men! Sånt man får stå ut med? VI har haft bageri hela dagen, 08:20-15:30. Denna vecka hade vi matbröd, men eftersom att de redan fanns så mycket så fick jag och Bella börja börja espresso pannacotta och sedan dekorerade vi lite färdiga bakelser. De vart as fina! Hann dock aldrig fota de.. Nu ska jag gå coh ta en huvudvärkstablett och sedan gå och lägga mig. / Ida

Bella, ser du tröjan jag har på mig där på bilden? Du lånade den för jättelänge sendan och, snälla. Kan jag få tillbaka den nu? Jag saknar den, haha.


Kommentarer
Postat av: BELLa

Jag har den inte hos pappa iallfall och jag har tittat här nu men jag har inte den :s :/

Har letat som en galning :P

2008-09-26 @ 07:14:33
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj, satan vilken gammal bild. Haha, kul! Jag tog bilden! :-b

2008-09-26 @ 16:26:50
URL: http://mariasy.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

Maria: Haha ja! Jag hittade även en ännu mer gammal bild. När du, jag & Elin ligger i mitt badkar. HAHA! Fy fan vad man såg ut ;)

2008-09-27 @ 10:58:47
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback