bara en riktig vän ser tårarna bakom ett falskt leende'

Haft en trevlig dag allihopa? Hoppas det. Jag måste först bara få börja med att bekalaga mig lite, haha..  Vad är problemet med hösten och Sveriges väder överhuvudaget? I sommras var det inte ens någon sol överhuvudtaget, vad jag märkte. och när det väl var det, så varade det i ca 30 min innan ösregnet trädde fram igen. Kul? Nej. Och nu har det regnat hela veckan, håret förstörs!! och det är inte ens kul att gå omkring i blöta byxor och fötter för att det regnar. Visst, man ska klä sig efter värdet. Men jag är trött på det. Jag tänker inte gå omkring i regnjacka och regnbyxor och se ut som en uppstoppad noshörning, bara för att det regnar! Aldrig. Jaja, det jag skulle komma till. Bättre väder åt Sverige, tack.

Ikväll är det dessutom Idol. Ja vad roligt det ska bli! Jag som längtat ända sen i fredags. dagen i skolan var relativt kort, började med bild och sedan samhälle. Efter skolan åkte jag till Skanstull med Maria för att hon skulle hälsa på sin praktikplats för i höst (i vår åker hon på apu i London. Grattis gumman, det förtjänade du!) Och efter det åkte vi hem till mig. Vi satt och pratade, åt lite godis och hade det roligt, haha! Det var länge sen, så det här uppskattade jag verkligen. När Maria hade gått, vid fyra tiden så satte jag mig för att göra lite nytta - nämnligen att plugga. Jag har samhällsprov på måndag, vilket jag inte alls ser fram emot. Men förhoppningsvis ska det gå relativt bra. Jag satsar på ett G hur som helst. Imorgon blir det bara bageri, hoppas vi får göra någonting roligt.

Lite bilder ifrån idag:





En bild som våran bildlärare tog på oss första lektionen för att hålla reda på
namnen på alla i klassen. Dock är inte alla på bilden, haha!



Nu ska jag gå och ta en frukt, haha! Blev jättesugen på apelsin. Trevlig fotsatt kväll allihopa, så kanske vi hörs sen. Puss och kram / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback