Har tråkigt .. Så bjuder på den här (y)

99 saker du inte visste om mig

1. Namn?  Ida
2. Ålder? 18
3. Vart bor du? Stureby
4. Bor tillsammans med? mamma, pappa & lillebror.
5. Flickvän/Pojkvän? ja <3
6. Färg på ditt hus? gult
7. När är du född? 6 september
8. Klass? Lp06B
9. Vilket år tar du studenten? 2009
10. Något jobb? Barnvaktsjobb
11. När ska du sova ikväll? Haha, sent.
13. Duschat idag? Ja (och badat, haha!)
14. Kramat någon idag? Ja!
15. Pussat någon idag? Ja!
16. Vad har du ätit? frukost/lunch, middag.
17. Dagens klädsel? leggings, kjol, linne, tröja.
18. Dagens smink? först inget, sen mot kvällen mascara, foundation osv.
19. Dagens sötnos? Baloo!
20. Dagens roligaste? Haha, Jonas mamma "är du gravid?"
21. Har du många vänner? Nej, inte äkta vänner.
22. Hur många har du kysst? Vet inte. 3 kanske.
23. Vem kramade du senast?  JONAS :D
24. Vem pussade du senast? Jonas för typ 3sek sen!
25. Hur många har varit otrogna med dig? Inga.
28. vem pratade du med senast i telefonen? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Rebecka: "Hallå vännen, vill du och din familj köpa salamin av mig? Jag säljer för cheerleadingen. De finns i smakerna peppar, vitlök och kryddmix. De kostar 165 kr. Haha, jag måste försöka sälja till alla jag känner ;) Pussar Rebecka"
30. Favoritfilm? ingen aning
32. Låt? ingen aning
33. Mat? ehm, haha. allt gott?!
34. Dryck? cola <3
37. Stad? -
38. Land? ingen aning.
39. Ämne i skolan? bild och bageri typ.
40. År? 2007/8

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Hm, vet inte. Typ Baloo.
42. Personen du kysste?
Jonas
43. Gången du spydde?
Det hör inte hit.
44. Gången du grät? Nån gång förra veckan.
45. Pizzan du åt? Igår!
46. Gången du var i göteborg?
Två sommrar sen kankse.
48. Gången du var full? Oj, jag kommer inte ihåg.  Inte så länge sen!
49. Gången du hade sex?
Igår  (A)
50. Personen som såg dig gråta?
Jonas

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? 
Båda
52. Hund eller katt?
Kissekatt!!!
53. Ute och festa eller hemma och mysa?
Beror lite på vilket humör man är på.
54. Tv-spel eller datorspel? Inget av de!
55. Singel eller upptagen? Upptagen <3
56. Snuttis, Bdb eller playahead? Haha, playahead.
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad av Jonas knakse ;)
59. Big brother eller paradise hotel? Paradise hotel.
60. Svart hår eller blont? Blont!
61. Bruna ögon eller blåa? Båda är fina.
62. Choklad eller lakrits? Båda är gott.
63. Göteborg eller stockholm? Båda!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab?
Kebab.
67. Djurgården eller Hammarby? Hammarby!
68. Älska eller älskas? Båda.
69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar?
Haha. Finns många.
71. Personer du hatar?
Hata är ett starkt ord ..
72. Personer som sagt jag älskar dig?
Ofta jag håller koll på sånt.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1.
74. Glassar du ätit på en dag?
För många.
75. Festivaler du varit på? Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? Vet inte.
77. Piercingar har du? Noll.
78. Personer du saknar just nu? Familjen kankse.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte.
80. Vad ska du göra i morgon?
Fira Jonas mamma som fyller år!

VEM/VAD:
81. Ska du träffa imorgon?
Jonas familj
82. Sjöng du senast för? Solo? Många. Utöver det: Jonas typ
83. Hade du senast en msnkonversation med? Jonas
84. Spelade du tv-spel med senast?  Haha, jag spelar inte sånt.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?
Jonas såklart!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, jag behöver inte nämna några namn. Men det finns rätt många som är jobbiga nu för tiden.
87. Förtjänar att dö? Hahah..
89. Vill du sova brevid inatt? Min älskling.
90. Gör dig glad? Det finns många! Bland annat, Rebecka, Malin, Anna, Jonas, you name it!
91. Gör dig ledsen?
Finns det allt för många av.
92. Vad vill du helst göra nu?
Gå ut och festa.
93. Önskar du att du slapp göra? Praktisera.
94. Vill du ha nu?
En katt, pengar, egen lägenhet, körkort, osv.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Har precis fyllt år .. Men kanske en egen lägenhet.
96. Längtar du till? Jonas och min 1års dag.
97. Tycker du om dina betyg? Kan ju vara bättre.
98. Ångrar du något i ditt liv?
Ja, ganska mycket. 
99. Är det bästa som har hänt dig?
Jonas!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Rebecka

DU gör mig glad! Och haha på messet, ska ni ha btw? eller Jonas familj kanske? <3

2008-10-27 @ 17:16:20
Postat av: Ida

Vitlök vill Jonas familj kanske ha :)!

2008-10-27 @ 17:27:01
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Rebecka

åh va gulliga dem är. Messa mig eller nåt när de har bestämt sig, haha ;D

2008-10-27 @ 17:33:48
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback