Tisdag.

Sitter i skolan nu och har teori. Jag orkar inte, jag vill hem. Jag mår så jävla dåligt i hela kroppen, känner mig helt sjuk .. Fan! Men till praktiken ska jag iallafall. Kan inte missa så mycket, jag vill ju lära mig. Idag efter skolan ska jag vara med Jonaaas, myys! Hihi. Och sedan ska jag passa F. Det blir najs, förhoppningsvis. Anna som också hämtar ett barn ifrån samma dagis, kommer också hämta klockan fyra som jag ska göra. Haha, hoppas att vi ses! Hur som helst. Idag hoppas jag att jag kan sova med Jonas, jag vill inte sova utan honom, det är så jävla tomt i sängen utan min älskling.

Hammarby vann igåååår!! Fy fan vad underbart alltså, iih. Jag och Anna satt och typ och skrek efter 2a målet. Och sedan efter det 3e var jag helt "AAH" .. Haha, inte så konstigt kankse eftersom att de gjorde 3 mål på mindre än en kvart (eller hur länge det nu var? haha.. )



Fick förresten ett mejl ifrån en på Laroy. På onsdag nästa vecka ska jag till Larran!!! Hoppas jag, hahah. Vi hörs kankse lite senare! / Ida
Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, Larran minsann? Haha, undra vart du fått det ordet ifrån ;-b tihihi!

2008-10-21 @ 20:22:23
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback