Tävling!!

Oh najs. Nu är jag med att tävlar om att vinna två stycken biljetter till EMA 2008 i Liverpool.

1:a pris: 2 biljetter till MTV Europe Music Awards 2008 Flyg (från Stockholm) och hotell för dig och en kompis
2:a pris: Exklusiv EMA luvtröja
3:e pris: Exklusiv EMA t-shirt

Haha. Ursäka, men VEM vill ha en tröja/tshirt? Om jag vinner något utav de, så lovar jag att jag lottar ut den här på bloggen. haha! För jag är verkligen inte interesserad utav någon utan de. Förrutom första priset såklart! Haha. Men ja, med min tur så kommer jag väll knappast vinna något utav det!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad kul! Hur är man är med och tävlar?

Puss

2008-10-25 @ 19:43:13
URL: http://mariasy.blogg.se/
Postat av: Rebecka

VEM TAR DU MED DÅ!!??? :D

2008-10-26 @ 19:50:48
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback