Måndag

Åh, äntligen hemma! Haha. Ja, faktiskt så har jag den känslan i kroppen nu. Och gud vad jag inte längtar tills vi har praktik. På onsdag börjar den, alltså om två dagar. Då blir det 4 veckors hårt arbete .. Min praktik ska jag göra på Älvsjö bageriet, och jag hoppas verkligen att det går bra. Jag har hört att det är stentufft där, och jag hoppas att jag klarar av pressen. Haha, jag borde göra det, annars hade säkert Kjell (min lärare) sagt någonting, haha. Eller jag hoppas det!

Skola idag iallafall. Dagen började med samhäll, lika roligt som vanligt .. NOT! Och efter det lunch med natur sedan. Jag skulle ha gått på projektarbetslektionen idag, men med tanke på att internet i hela skolan inte fungerade så blev den lektionen inställd. Kul! En lektion till som man missar. Hm! .. Hur som helst, nu sitter jag här i mitt nya fina rum, nymålade väggar och två killar i sängen som ligger och spelar fifa 09. Haha! Jonas och Mattias närmare bestämmt. Vet inte riktigt vad jag ska göra i eftermiddag/kväll. Plugga lite på religionen, och sedan blir det väl att bara umgås med Jonas. Ha det bra så länge! / Ida

Edit
: Just det, jag glömde ju att säga. Förhoppningsvis ska jag passa F på torsdag och fredag. Men jag får se om jag orkar och tider när jag slutar osv. Börjar ju klockan 6:00 till ca 15:00 på min praktik, vilket kommer kanske bli rätt så tajt. Och dessutom så vet jag inte om jag kan på fredag kväll med tanke på att Bella fyller år på fredag... Får se om jag följer med ut. Kommer antagligen vara helt slut om jag passar F, men ja: Pengar behövs!

Här kommer lite bilder ifrån utekvällen på Klubb onsdag i, ja, onsdags!





Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

I knooow :O

helt sjukt.. plus att hon är 91.a alltså bara 17 år.. :O



Kramen

Fia

2008-10-13 @ 17:40:16
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh vad mys! Jag var så sugen på att gå ut den onsdagen men självklart vart man sjuk!

2008-10-14 @ 14:33:19
URL: http://fannyer.blogg.se/
Postat av: Ida

Fanny: haha ja, du får följa med ut en annan gång :)

2008-10-14 @ 17:48:33
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback