Måndag.

Sitter just nu på projektarbets lektionen. Jag och Bella sitter just nu och letar lite om bröllopstårtor, och visst hittar vi massa info, skönt att vi äntligen har kommit igång! Dessutom så följde Jonas med till min skola idag, haha. Det ni! Riktigt najs och skönt att han var med mig hela dagen efter gårdagen.. Är fortfarande rätt skrajsen av mig och ser saker i ögonvrån ( inbillning? ). Holy shit, nu ringde Anna och det bara brusade i telefonen, betyder det nåt? Ja ja, hur som helst Anna ringde mig imorse, och då hade hennes mamma sagt att Jonas var rädd. Jag frågade och han svarade "Inte rädd, men jag får rysningar!" haha, och just det. När vi skulle gå och lägga oss så sa hon att någonting stod på glänt, någon trädörr var öppen osv. Men vi hade stängt allting!! Sedan sa hon "Ida du måste hålla koll på din väska imrogon, annars kan någonting viktigt ramla ut" Scary?!. Vi ska hur som helst hem till Anna idag, för att hennes mamma ska "spå" oss. Det blir spännande, hm. Ikväll ska jag dessutom sova ensam, det blir inte mysigt. Och jag kommer vara så himla rädd. Även fast att jag vet att ingenting finns med mig, men tro mig - jag kommer inte sova en blund! Hoppas att jag får lite sömn iallafall.



Nu snart slutar vi. Och då ska vi först till BEA och kolla på djävulsöron till imorgon. Hihi, skolfoto liksom. Jag är så pepp! / Ida
Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!just nu pågår en TÄVLING i min blogg,a chansen och vinn ett halsband=)!!

2008-10-06 @ 20:59:02
URL: http://charlottaz.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback