Klubb onsdag.

Hann inte skriva innan. Men nu har vi kommit hem ifrån Toxic! Det var inte så jätteroligt så vi gick vid tolv tiden, hmm.. Misslyckat! Men rätt skönt, komma hem i tid. För min del  blev det två cider, mums! Däremot så blev det världens drag på dansgolvet, har nog aldrig sett så mycket folk på dansgolvet på Toxic. Jonas dansade till och med, med mig!!! haha. Han som aldrig gör det annars! det var dock jättedålig musik just då, schlager. Hm, inte min favorit på dansgolvet. Hur som helst, här kommer lite bilder ifrån kvällen. (kommentera)

Tog lite ego pic's inne på toan hos jonas, haha. Ni får stå ut!




Jag och Stefan på Nivå 22.

Jonas och Bella på Nivå 22.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback