Ingen orkar läsa?

Sitter och kollar på videos ifrån Dortmund nu. Det är overkligt, att jag verkligen har sett dom. Jag kan fortfarande inte förstå det! Och ifall någon frågar om jag har sett dom live, så måste jag påminna min själv om att jag faktiskt har det. 2 gånger, dels på signeringen och dels på konserten. Det är en underbar känsla att stå där, samtidigt som det är den värsta .. När allt är över. Jag kommer knappt ihåg någonting utan konserten, förutom några enstaka tillfällen när jag "vaknade till liv" och verkligen insåg att jag var där, i Tyskland. Om jag tänker efter riktigt noga, så kommer jag ihåg, vissa saker. Jag kan fortfarande känna hur det luktade där inne, En blandning av svett och scenrök. Och samtidigt en blandring av rädsla ifrån min del, att hela tiden vara rädd för att jag skulle svimma, som jag också höll på att göra! Det skulle vara en lögn att säga att jag inte nöjt någonting när jag var där, men det skulle också vara en lögn att säga att jag njöt som fan - för det gjorde jag inte. Jag kunde inte, eftersom jag inte förstod vad som hände. Allting var så overkligt. Det var som att se allting på TV, även fast jag var där. Jag tror jag alrig riktigt fattade vad det var som hände - förns efter. Om ens då!? Jag ångrar att jag inte njöt tillräckligt, och jag ångar att jag inte försökte komma ihåg det lite mer .. Fan! Men, det kommer fler chanser? Men då ska jag inte ha ståplats, det har jag lovat mig själv. En bra sittplats! Jag tror att det bästa under konserten var när übers ende der welt var.. Det som tidigare var deras intro på konserten, för då började jag faktiskt förstå att jag var där. Grät en skvätt och sen började nästa låt.. Och sedan var det över! De tre första låtarna var ett helvete, rent ut sagt. Jag njöt ingenting, det enda jag kommer ihåg är att jag grät för att jag var så jävla rädd. Jag fick armbågar i ryggen/bröstet, och ibland stod jag inte ens på marken för att trycket var så hårt. Jag "flög" ca 2cm över marken. SJUKT! Jag höll på att svimma, jag överdriver inte när jag säger, 5 gånger. Grät över det, och sedan minskade trycket och jag kunde äntligen andas igen. Folk svimmade och helt plötsligt stod jag längst fram!!!!! Jag vill göra om det.







En svensk tjej som filmat, Matilda heter hon!





 
 

det 4 senaste videosarna, kan ses bättre på youtube om ni klickar på "high quality"
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback