En tisdagsförmidag.

Godmorgon! Vaknade runt 11 tiden idag av att det är någon kille som kommer in i rummet .. haha. De skulle kolla någonting med elementen och Jonas var och badade .. Så jag log & sov, hahah. Kul! Han bara "Oj förlåt, skämde jag dig?" Nej, du väckte mig snarare hade jag lust att svara, men mitt svar blev ett enkelt och nyvaket "nej då" istället.  Så nu gör jag ingenting. Jag skulle behöva bada, så ska nog göra det. Men först måste jag äta lunch, jag är dö hungrig! -.- Hur som helst. vet inte vad jag & Jonas ska hitta på idag, men det dyker väll säkert upp någonting.. Hoppas jag!! Jag vill inte bara sitta hemma och glo.

Skolfotona kom igår förresten!!!! Gryyyymt. Kanske lägger in bilder senare eller någon annan dag när jag fotat de. Åh! Världens bästa klass - gud vad jag kommer sakna er när vi tar studenten. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback