Debaser ikväll..

 Jonas och jag ska strax åka till Slussen för att möta upp Bella och några till. Sedan ska vi till Debaser ..  Hm, känner mig inte så jätte taggad eftersom att det känns som om jag börjar bli sjuk igen! Inte bra. Men vad gör man inte för sin pojkvän som inte bara vill sitta hemma, haha. Hoppas att det är kul iallafall, annars får drar vi nog.

Idag fyller Jonas mamma Maud år! Grattis!!!!!! hihi. Så jag och Jonas köpte blommor till henne. Aja, nu ska jag börja göra mig iordning, för om en halvtimme ska vi ta bussen till Farsta för att sedan åka in till stan.  / Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis Maud! :)

2008-10-27 @ 17:33:03
Postat av: Ida

Hon hälsar tack :). Och jag saknar dig, bästa vän!!

2008-10-27 @ 17:50:49
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag saknar dig bästa vän! Du är underbar och verligen världens bästa vän <3

2008-10-27 @ 18:41:47
Postat av: Ida

Nawww! Du är bäst, snart ses vi!! <333

2008-10-28 @ 00:26:39
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback