Dålig uppdatering..

Gud vad länge sedan det var jag skrev! Lite skämmigt faktiskt. Kanske ska berätta lite om tisdagen?

Tisdag: Vi hade ju som sagt skolfoto, och herregud vad bäst det blev! (förhoppningsvis) fotografen var lite halvt sjuk i huvudet, och sa först att vi inte skulle få bli fotade eftersom att han inte tog "spex-bilder" .. Usch vad sur jag blev då. Här har vi gått och köpt kläder, till vårat tema heaven or hell, och så får vi inte bli fotade?! Men det löste sig tillslut ändå. (bilder ifrån fotot kommer..) Efter skolan åkte jag och passade F. Kul som vanligt!

Onsdag: Dagen började med bildlektion, haha. Det gick faktiskt riktigt riktigt bra faktiskt, så det var kul. Sedan var det lunch och sen var det samhällslektion. Efter skolan åkte jag och hämtade mitt leg som hade kommit!! Gud vad man ser ut, men skönt att man slipper använda sitt gamla pass när man ska gå ut och festa! Ja ja. Klockan tre åkte jag och hämtade F på dagis, och runt sju tiden så kom hans pappa hem och jag fick mina efterlängtade pengar och gick hem, där min älskling väntade! Vi hade bestämt oss för att gå ut med Elin, Daniel, Kevin och Danne. Riktigt lyckad kväll måste jag säga! Haha, Elin och jag sprang och frågade DJ:n om han inte kunde spela infinity, och vi väntar och väntar.. Både på dansgolvet och vid lite bord här och var. Sedan, när Elin ska gå på toa hör hon att låten börjar, greppar tag i mig och drar ner mig till dansgovlet! Det var nog månades mest längtade låt, hahah! Lite kul faktiskt. Det blev inte så sent heller, eftersom att Jonas började klockan åtta idag. Hm, stackarn! Men han åkte för att tag sedan och kom iväg i relativt bra tid.

Nu ska jag ladda upp bilderna hade jag tänkt! /Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback