Då och nu. (skillnad?)


Lindsay Lohan och Jessica Alba.

Hayden Panettiere och Kate Moss.

Jag och Jonas har precis kommit hem ifrån herrgården. Usch, jag vill inte dit igen. Visst, det hände ingenting just nu.. MEN! Malin, James och Danne kommer snart och då ska vi tydligen dit ner igen. Jag vill inte, inte efter allt det som jag varit med om. Jonas tycker jag är tråkig, så jag har väll inte något annat val än att följa med dit ner igen. - vad gör man inte för sin pojkvän.... / Ida


Jag tyckte den här var lite gullg, haha! Eller vad säger ni?
Kommentarer
Postat av: Anna j.

Oh lindsay lohan var så söt när hon var liten :D Älskade föräldrarfällan!



Uh, är det ett kryp? lite läskigt men coolt :D

2008-10-28 @ 21:03:59
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha! Ja men precis. Lindsay <3

hihi, ja det är det faktiskt. Gullig va? ;) haha!

2008-10-29 @ 00:38:28
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback