Tisdag.

Nu har jag kooort hår. Och det känns så himla konstigt! Jag vill ju ha tillbaka mitt långa nu. Haha! Jag vet, jag känner alltid så .. Och Jonas har inte sett det i verkligheten än, så vill höra hans åsikt också, haha! Ångrar faktiskt att jag klippte av så mycket, men men. Finns inte så mycket jag kan göra nu. Det växer ut snart förhoppningsvis, jag får spara! .. Långt hår är ju min grej liksom.

Dagen har varit ganska så slapp. Jag kom till skolan vid 12 för att ha religion, där vi bara skulle kolla på film. Efter det var det bageri där vi skulle dekorera en monter så att det skulle se lite "juligt" ut. Det var as snyggt enligt mig, Carro och Bella (som gjorde dem.) Sedan var det dax att gå och hämta F! Bella följde med också!

Gårkvälen var nog den roligaste på länge. Jag, Jonas, Leo och Danne åkte pulka. Hahah! Så himla roligt. Även fast jag klagade lite på skogspromenaden, haha. Åh! Hoppas att jag kan åka pulka igen imorgon. ej
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback