Torsdag

Nu sitter jag hemma hos Jonas. Vi ska snart äta middag och vi har kollat på ett avsnitt av heroes. Skitkul! Idag var det som sagt praktik, och det var jätteroligt - as usual. Haha. Jag trivs verkligen jättejätte bra, och det kommer kännas jättetråkigt att lämna de imorgon, eftersom att de då är sista dagen. Älvsjö bageri & konditori, har verkligen fått mig att börja gilla praktik. Jag som alltid har varit så himla skeptisk emot det, haha. Idag fick jag göra tårtor, bakelser, lussebullar  (mums!!), saffranskransar, göra pralinkartoner, och ja. Mycket mycket mer! Jag memorerar ju som sagt inte allt jag gör, men en liten del. Haha. ´Dessutom så tror jag att jag kanske ska prata med de om ett extrajobb på helgerna, skulle passa perfekt.

Imorgon är det helg, och det ska bli jätteskönt! Det känns som om jag inte har haft helg på hur länge som helst, haha. Men men, äntligen. På lördag ska jag nog gå ut om pengarna räcker till, annars blir det nog bara en mysig hemma kväll med min älskling! *hoppas på något utav det* .

Jag ville bara säga hur mycket ni betyder för mig: Jonas, Anna, Rebecka, Maria, Fanny, Elin och Bella.. Ni är äkta vänner som jag litar på i vått och tort. tack för all kärlek ni ger mig, det betyder verkligen guld!

Nej nu blir det middag för våran del. Ha det gott så länge! Så hörs vi nog imorgon. / Ida
Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tyckte att det var riktigt bra.

Så mycket som jag lärde mig där hade jag inte lärt mig på 2 år i skolan :P såå haha :)

Alla är så duktiga, och va heter han.. Hmm.. Franko :D HAHA Han är ju speciell ;)

2008-11-13 @ 18:58:54
URL: http://delikatess.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

SV: Haha, ja det kan man ju verkligen säga ;)! Idag pratade han typ om porrfilm?! & att det var bäst att kolla på tysk porr .. (jävligt intressant... not

haha!) & ja precis :) man lär sig verkligen skitmycket :D

2008-11-13 @ 19:23:52
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag har skickat det för länge länge sen direkt efter du var hos oss. Då har Kjell tappat bort det snacka med honom om det jag har det inte och jag vet att jag skickat in det.

2008-11-13 @ 19:51:43
URL: http://toproos.blogspot.com
Postat av: anna

sprid kärlek, få kärlek

Jag älskar dig! <3

2008-11-14 @ 10:58:52
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack för att du är min vän och står vid min sida. Du betyder hur mycket som helst för mig <3

2008-11-16 @ 00:32:14
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback