Tisdag.

G u d v a d s k ö n t !
Samhällsprov på måndag nästa vecka.

Jag har precis kommit hem till Jonas ifrån skolan. Glömde min nyckel på hans nykelknippa, haha. Så jag kom inte in hemma hos mig! Men han kommer snart och sen ska jag nog åka igen för han ska vara med Kevin. och fy fasen vilket väder det är ute nu .. Snöstorm!!! Usch, jag som hatar vintern. Haha. Elin var i skolan idag igen! Hon har ju varit i Schweiz i 3 veckor, haha. Men nu är hon tillbaka. Härligt!

Nej nu ska jag nog bädda om lakanen i Jonas säng. Och imorgon blir det jobb och peeengar! Har massa planerat vad jag ska köpa, men bland annat Björn Borg trosor. Vad tror ni om det?! Dessutom ett stooort lager med coca cola, haha. Iallafall som det känns nu - för jag är så himla sugen på det. Sött överhuvudtaget.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback