Tisdag.

Har nästan precis vaknat. Sitter och pluggar lite, fy fan. Så jävla suuurt! Idag är det som sagt prov och jag har dö ont i huvudet - KUL. Gårkvällen ägnade jag åt pluggning fram till klockan 20:00. Då det var fotbollsgalan. Zlatan vann sinn tredje guldboll. Är jag förvånad? Haha, nej! Dessutom så tycker jag att det var skit coolt att Pele var där, eller var tyckte ni?
Skulle dessutom försöka ladda upp bilder ifrån Rebeckas födelsedag nyss, på facebook. Men va fan! Nu har internet lagt av? Eller nåt. För det går inte att komma in där .. Utan man möts bara av en "trevlig" text som denna "Internet Explorer cannot display the webbpage". Surt som fan!

Nej. Nu ska jag plugga vidare så att man åtmindstånde får godkännt på det här jävla provet. / I.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback