smile like you mean it

Sitter hemma hos Jonas nu och har nästan precis kommit hit. Vi var först inne i stan där det var någon utförsäljning på en massa kläder ifrån hemsidan Zoowillage. Jonas hittade en jätte snygg Ben Sherman piké för bara 300 kr! Hur billigt som helst eftersom att den annars skulle ha kostat runt 600-800kr. Me like! Sedan blev det dags för mig att åka och hämta F som vad ovanligt glad idag, haha. Dessutom hittade jag att han hade en tokio hotel grej. Om jag blev chockad, haha. Den var ifrån  mc donalds och ifall man drog upp en liten "grej" som satt på själva aparaten så började deras låt Monsoon ljuda. Och där gick han innan maten och nynnade, sjöng, diggade och skrattade. Så himla skönt att han äntligen är lite glad när man kommer och hämtar honom ifrån dagis. Dessutom så fick jag 560:- .. Pengar är alltid bra! Nu ska jag och älskling äta, sen ska vi träffa Anna, Danne och Kevin. Och efter det ska jag nog åka hem om jag inte får sova här, (hoppas!)

-Bilder ifrån dagen kommer-
Just det vad tycks om den nya visningsbilden? Haha. Jag gillar den riktigt mycket. / I.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback