Naw.

Gud vad fint det blev. Jävlar vilken skillnad, hahah. Jag trodde inte att det skulle synas så mycket. Så nu har Jonas nästan ingen glugg alls, det är kanske 1mm, max. Men oj så fint det blev, haha. Jag är så himla glad för hans skull, eftersom att han verkligen hatade den mer än någonting annat. Du är så fin älskling. Även om du var det innan också, såklart!

Hade också religion prov idag. Ska varken säga bu eller bä tror jag, då brukar det skita sig, haha! Vi får se nästa vecka. Hoppas iallafall på ett G. Inte nog med det så måste jag börja plugga på samhälls provet som är nästa vecka, redan imorgon! Jävla massa plugg.. Det är inte riktigt min grej det.

På fredag iallafall så ska jag, Jonas, Anna och Nico på bio och se Saw 5. Längtaar!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback