Min onsdag.

Idag var det som sagt praktik. 2 dagar kvar, tjoho! Jag fick göra 900 lussebullar, haha, tårtor, bakelser, något kaka som de kallar för dovre (stavning?) den har jag aldrig hört talas om, och tur är väll det - för god är den inte!! Haha. Och just det, jag drack julmust idag, första gången iår. As gott!

Och förresten så saknar jag Rebecka jättemycket. Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden, då jag & hon gick på kör tillsammans. Då träffades vi åtmindstånde 1 gång i veckan - for sure. Och hur ofta träffas vi nu?! Knappt något. Men det ska bli bättre på. Jag älskar dig gumman, det vet du.

Oh. Det här skulle inte sitta fel - eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

aww bästaste vän! Jag vet. Jag bara jobbar och tränar och är helt jävla slut på eftermiddagarna men kan vi ses i veckan? Jag saknar dig en massa. Jag älskar dig, alltid! <3

2008-11-16 @ 00:30:00
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback