Min måndag. (och söndag..)

Nu har jag precis kommit hem ifrån Jonas pappa! Vi åkte som sagt först till Farsta centrum och gick runt och kollade lite där. Jag hittade en jättefin tröja som jag antagligen ska köpa och Jonas hittade ett par byxor, haha. Han passar i allt seriöst, haha. Jag förstår inte! Det vill jag ju också göra.. Sedan ringde Jonas till sin pappa och så åkte vi hem till honom och åt middag, vi satt och pratade jättelänge och hade det mysigt. Men nu är vi hemma  igen, och snart ska jag & Jonas gå och lägga oss.

Kanske ska berätta om gårdagen? Eller okej, kvällen.. Kvällen började med att Danne kom och vi hämtade hans vin, sedan kom Leo och så satt vi 4a, Jonas, Leo, Danne och jag och pratade jättelänge, om allt möjligt! verkligen allt mellan himmel och jord, haha!! Kvällen slutade med att vi fick följa med Leo hem, för mycket alkohol?! - Ehm, JA. Haha. Det var verkligen en mycket trevlig söndag!


en gammal bild på mig & Elin.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback