Idol suger.

Alltså! Vad i helvete är felet på svenska folket? .. Robin E, skulle inte ha åkt - någon gång enligt min åsikt. med tydligen! ta bort så att folk under 18år inte får rösta, så skulle Johan ha åkt ut för längelänge sedan, och det skulle ha varit så jävla underbart. för killen kan inte sjunga, han är ingen idol, han är ingenting! Men tydligen så är han "charmig" (?) .. HAHA. My ass att han är charmig. Han ser ut och sjunger som en jävla åsna. Och Anna (Miss Piggy lookalike). Va fan?! Hon försör ju en sådan underbar låt som Leona Lewis - Bleeding Love. Det finns nog ingenting som går att nämna där, haha, för alla som kollade, hörde ur dåligt det lät..  För hårda ord? Nej, jag tycker bara att det är sanningen.

Har dessutom precis kommit hem ifrån bion. Såg Kissie när jag var påväg ut ifrån toan. Hon såg helt sliten ut! Vad fan har hänt med människan tänkte jag, haha. Usch, hon såg verkligen gräslig ut. Nej, nu ska jag och Jonas gå och lägga oss! / Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kissie? hahah :D

2008-11-16 @ 00:34:43
Postat av: Ida svarar

Haha. Ja kissie, du vet kissie.se eller vad nu hennes blogg heter! ;o

2008-11-16 @ 18:14:59
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback