I wanna be forever yours.

Nu sitter jag hemma hos Jonas med Kevin. De spelar fifa och vi ska nog snart äta middag! Om ett tag kommer Leo och  då ska jag slinga hans hår, haha. Undra hur det går .. Hm! Hur som helst. Skolan var jätterolig idag. Jesper Långström som jobbar på ett ställe som heter Vår Gård var i våran skola och skulle lära oss lite om desserter. Detta slutade med att vi fick göra creame brulé, sufflé och sorbet. Min grupp och jag gjorde chocklad creme brulé, citron sorbet och hallon sufflé. Jesper tyckte om allting, vilket alla andra gjorde också! Det var jätte roligt att höra det ifrån Jesper så att man får höra det ifrån någon annan också, haha. (bilder kommer sen.) Och imorgon är det utgång, jag längtar!!!

Nej nu är det Idol. Hoppas att Johan åker ut! Skriver nog mer sedan efter maten också. / I.
Kommentarer
Postat av: Maria

Så du ska ut imorn! Vart ska du/ni?

2008-11-28 @ 20:58:05
URL: http://mariasy.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Vi ska till huset :) Kom dit en snabbis? Kan skriva upp er ;)

2008-11-29 @ 12:38:49
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback