Fredag.

Har precis kommit hem ifrån min praktik nu. Eller ja, hem och hem. Till Jonas, så man kan väll säga att det är mitt andra hem. Haha! Hur som helst, praktiken är nu slut, och jag kom hem med en tårta jag gjorde. En fruktprincess (lägger ut bild på det sen) Och sedan fick jag även 4 stycken bio biljetter, grymt! Så jag och Jonas ska kankse gå på bio ikväll, hm.. Undra vad vi ska se, haha. De här dagarna på Älvsjö bageriet har iallafall varit grymt roliga och allt sånt. Jag har lärt mig grejer som jag inte lärt mig under 3år i skolan! Det trodde jag aldrig, men så är sanningen - haha.

Nu ska jag plugga på religionen .. Eftersom att vi har prov på tisdag! Det suger.  Dessutom ska jag ringa mig frisör och boka klipp och sling tid! Woho. Perfeeekt. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback