Ett inlägg till mamma och pappa.

Det här inlägget skriver jag till mamma och pappa. haha! Och sedan får jag ju hoppas att de läser det också.

Hur som helst. Jag har haft lite "problem" med pengar den senaste tiden. Bland annat så har jag behövt ha så himla mycket saker, eller velat ha kankse jag ska skriva. Till exempel, en ny vinterjacka, färga och slinga håret. Och jag har nu kommit på att jag skiter i vinterjackan.  Eftersom att jag redan har 2 stycken som jag kan använda, och vi lever ju inte direkt i ett iskallt land, så jag behöver ingen michilin - (stavning?) jacka. Och istället så köper jag en ny, nästa år! När jag gått ut skolan och har jobb. Då kommer jag definitivt ha råd, det vet jag. Jag får se till att ha det. Så nu kör jag bara på klippning och slingning. Det känns som ett nödvändigare alternativ. Eller vad säger ni? Kommentera gärna mina kära föräldrar.

Dessutom kan jag ju passa på att säga när jag ändå är igång och skriver till er. Att ni är de bästa föräldrarna man kan ha. Jag vet, så säger alla som sina. Men det kommer rakt ifrån hjärtat! Jag menar det. Ni stöttar mig alltid i vått och tort, och det känns så himla skönt att också veta att jag kan berätta allt för er - utan att ni blir sura. Ni är en stor del utav mitt liv, och jag är så himla glad över att det är just ni som är mina föräldrar och har uppfostrat mig på det sätt som ni har gjort. Tack! Jag älskar er. Detta gäller även dig lillebror, jag älskar dig!


Ni är den största delen i mitt liv. Jag älskar er mest!
Kommentarer
Postat av: anna

DINA FÖRÄLDRAR ÄR HELT UNDERBARA :D

2008-11-18 @ 22:09:01
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja :D <3

2008-11-19 @ 07:46:33
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: alfi

tack :) du har själv fin blogg

2008-11-19 @ 10:39:45
URL: http://alfis.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback