Det är sånt som gör ont .. I hjärtat.

"Besviken på ditt beteende."

Gårkvällen var hur lyckad som helst enligt mig. Kvällen började med att jag och Jonas åkte in till stan för att vi skulle äta på Pizza Hut med Leo, Amanda och Boros. Vi hade fått pengar av Jonas mamma (300:-) för att vi skulle ha lite mysigt när de skulle få gäster hemma, haha. Hur som helst, vi gick dit och hade huuur mysigt som helst. Sedan blev det utekväll till Huset. Jag var hur otaggad som helst.  Ont i halsen och huvudvärk är inte okej om man ska gå ut, haha. Men jag sket i det. Dessutom så hade jag inte ens råd att dricka någonting. Vi mötte hur som helst upp Carro, Kalle och Teodor i Gamla stan, och traskade sedan till Huset. Efter ett litet tag kom även Stefan. Det var iallafall en huuuur lyckad kväll s om helst. Om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig haft så kul när jag har varit ute. Helt lyckat! Och dessutom så drack jag bara 1 cider och smuttade lite öl ifrån Jonas och Carro. - men man kan ha kul utan sprit! Vilket jag också hade. Åh, hoppas på fler sådana roliga kvällar.

Edit: Just det! Kalle berättade att hans kompis Gustav skulle ha fest på nyår igen. Som förra året! Då var jag och Jonas där, och för er som inte vet så var det där jag och Jonas blev tillsammans. Åh! Vi måste dit. Haha. Fatta, bästa 1års dagen, att vara på samma ställe som där man blev tillsammans. I like it! Så jävla bäst.

Imorgon är det skolan igen. Usch! Längtar inte. Men praktiken är över, och det är skönt .. Men om jag ska vara ärlig nu, hellre praktik - med roligt folk. Än skola nu.  Bläää!

Hur har eran helg varit sötnosar?  / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback