yes.

Tjohej. Jonas åkte för kanske en timme sen eller så, han ska jobba på Råsunda. Strax kommer min moster komma hit för hjag & th2on ska ju göra pizza till middag åt oss, haha. Det kommer bli hur gott som helst tror jag! Glöm inlägget innan det här, jag fick bara lite psykbryt på en viss person som verkligen inte kan inse fakta. Och nej jag tänker inte uppge namnet, så det är inte ens någon idé att ni frågar. Jag kommer ändå inte svara! Mattias kompisar kom förbi, och sålde godis och kakor, dum som han är köper han upp hela hundringen vi fick av mamma och pappa innan dom åkte, haha.. Vilket betyder att vi inte har några pengar kvar, bra jobbat Mattias! Nu blir det till att käka kakor och godis som fan, haha. Men det är alltid gott, hahah. Nu ska jag gå och tvätta håret om jag orkar, annars blir det väll till att gå ut och sola igen. Nu är det hur som helst bara en dag kvar tills jag ska färga håret, imorgon alltså! Fy fan vad jag längtar och jag hoppas verkligen att det blir bra, annars får jag färga om direkt. Jag vill ju inte direkt gå och se ut som ett mongo i håret, haha..
Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback