Way to far

Hejsan!
Idag var det ju okcås prao, och har därför spenderat hela dagen inomhus på Operakällaren. Det är as roligt och jag trivs verkligen jättebra med alla personer där. När jag kom först, var det inga där och allting var låst, haha. Så jag fick vänta utanför men efter ett tag kom min handledare Daniel och öppnade upp. Det första jag fick göra var att fixa Chocklad pannacotta. Helt sjukt bra blev den, haha. Och jag brukar inte vara så självsäker, så ja, den blev bra! Sen fick jag fylla upp rabarbersås i glas, tosca bottnar, och ja. Ska jag vara ärlig så kommer jag knappt ihog hälften. Och för att erkänna en sak, det enda som är jobbigt med att vara där - när man går på lunch åker man upp en våning för att sedan sitta & har utsikt över kungsan. Och idag var det jättefint väder, man ville bara gå ut och timmarna gick jättesegt. Daniel (min handledare) sa åt mig att gå klockan 15, men det ville jag inte så jag stannade kvar och hjälpte till, till klockan halv fem. Jag brukar inte tacka nej till att gå tidigt, men det är så roligt så man vill aldrig därifrån. haha! Efter det åkte jag till Farsta och träffade Jonas, Kevin och Leo. Vi gick runt lite i farsta och nu sitter vi hemma hos Jonas. Han och Kevin sitter och spelar fifa, tråååkigt. Jag ska strax åka hem för att jag ska gå upp ungefär vid halv sex idag, usch. Jaja, sista dag innan helgen och gud vad jag längtar. Det är så mycket roligt jag ska göra i helgen, och likaså på måndagen. FÄRGA & KLIPPA HÅRET, roligt som få.

puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback