operation..

Godmorgon alla glada!
jag har precis kommit hem till jonas efter tandläkaren, aj säger jag bara. ska försöka äta lite lunch strax, är dö hungrig. jonas slutar klockan halv fyra, så antligen åker jag och möter honom, eller så kommer han hem så ses vi där, eftersom jag är hemma hos honom. nej nu ska jag gå och göra lite mat tror jag.

och just det, rebecka och jag bokade ett nytt hotell nu i tyskland också eftersom att det vi tänkte bo på innan, var fullbokat. det som är dåligt med det här hotellet, är att det ligger ca 2km bort ifrån arenan och det hotellet vi tänkte bo på innan, bara ca 2 minuter. jaja, det löser sig! vi kommer iallafall få se tokio hotel live. det är huvudsaken. hotellet heter iallafall königshof garni och ligger då såklart i dortmund. tycker ni inte att det ser mysigt ut?
alla rum har dessutom internet, så förhoppningsvis kankse jag kan blogga lite därnere och berätta hur vi har det!

vi hörs lite senare, puss ida


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ajuste, kommer du på min student? för jag tror inte att jag har fått något svar från dig.

2008-05-22 @ 19:28:28
Postat av: lula

jag saknar dig med ida! kan vi inte ses snart? =))

2008-05-23 @ 21:11:49
URL: http://luula.blogg.se/
Postat av: Ida

Rebecka: ja det gör jag, absoluuut!

Lula: ja klart vi kan :D när kan du?

2008-05-24 @ 01:15:41
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: lula

när som helst! call me, babbo<3

2008-05-26 @ 11:51:04
URL: http://luula.blogg.se/
Postat av: Ida

ja, absolut! det ska jag :D <3

2008-05-26 @ 12:48:14
URL: http://idabarck,blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback