Operakällaren

Oj oj oj,  usel uppdatering - igen. Haha, hur som helst. ska berätta lite kortfattat om dagen. Klockan ringde halv sex, tidigt - I know. för att jag skulle ha praktik på operakällaren i tre veckor på onsdagar, torsdagar och fredagar. Idag var min första dag, och jag stortrivs. Jag mötte Maria och Bella som ska praktisera på Grand hotell, så vi gick genemsamt eftersom att operakällaren och grand hotell bara ligger mitt emot varandra. Personalen är jättegullig och rolig, det är till och med en tjej ifrån min skola där, fast som går i 3an. så vi satt och pratade lite om lärarna och andra saker, haha. Jag fick göra allt ifrån Brulé till att dekorera bakelser till en buffé dom skulle ha ikväll. Och jag måste säga, det är helt sjukt många små gångar i "källaren". Jag hittade knappt runt, haha. Men ja, nu har jag mer koll än innan iallafall. Jag längtar till imorgon, hoppas att det kommer vara lika roligt! Efter praoen som jag slutade vid 16 tiden, åkte jag hem till Jonas en snabbis, han skulle jobba ikväll på derbyt så vi hann bara träffas i ungefär en timma eller så, men det var kul för det. Du anar inte hur mycket du betyder, älskling! <3 tack för att du finns. Och nu sitter jag här och uppdaterar om hur min dag har varit, haha.. Jag ska gå och lägga mig jättetidigt idag så att jag orkar upp, hihi.

Puss ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback