Nytt badrum .

Japp. Då var det dags! Imorgon är sista gången man duschar i vårat gammla badrum! Bort med badkaret, in med stådusch. Ut med det bruna golvet, in med vitt klinkers. Ut med det gamla fula handfatet, och in med ett nytt fint, större handfat. Oj oj oj, vad jag längtar! Det kommer ta ca en månad, så då kan vi inte tvätta håret/duscha där. Därför får jag gå och lukta svett i en månad med skitit hår! Hahaha, nej jag skoja bara! Vi får duscha och tvätta håret någon annanstanns! Hos Jonas, farmor och farfar, Bella (?), mormor och Sofie osv. Det finns ju massa ställen, haha! Nu ska jag gå och plocka ut diskmaskinen, haha. Sen blir det chips time som Sofie köpte åt oss! Så himla gott, och pizzan hon gjorde ska vi inte ens prata om! Så underbart gott, haha! Och imorgon är det hej då till sommarvärmen.. Såg på vädret att det skulle bli 10grader resten av veckan, dock vet jag ju inte om det stämmer. Men då får man väll börja sola solarium ifall solen försvinner, inte mer med det (y) haha!

puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback