ida goes byggare.

åh herregud, jag dör. HAHAHAHAHHA! jag sitter och kollar på bilder på min bilddagbok som jag typ inte använder längre. jaja, hur som helst! är inte bilden lite charmig? hahah, nej jag skojade bara! den är tagen 2005 tror jag, eller 2004. jag & th2 är inte riktigt säker! hahahaha, jag kan inte annat än att skratta. lite mer hull på kroppen skulle sitta fint, men aja. lite skäms jag faktiskt .. men jag la in bilden bara för att visa Jonas att jag faktiskt också varit byggare, HA! hahahaha..
nu ska jag strax åka till jonas, ska ta med hans mattebok också eftersom att han har prov på fredag, så han måste plugga lite! hoppas att det går bra för honom! det är hans sista prov i matte sen får han G. wohoo! jaja, hur som helst. vi hörs lite senare. tänkte lägga in lite gamla bilder också. haha! fast det blir bara 2 stycken. 
 
  


puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback