I rather waste my life pretending, than have to forget you for one whole minute

meningen i överskriften in mah <3

har precis kommit hem ifrån solningen. det var as skönt, och jag höll på och somna. jag fick springa och växla pengar okcså, eftersom att automaterna bara tog tior, och jag hade bara femmor. haha, bra jobbat ida! jaja. 15 minuter, inte så värst länge. men ska sola igen någon gång nästa vecka, eller nu i veckan, får se lite hur jag har tid och så! jag höll på och somna eftersom att jag var så grymt trött innan, och precis när jag började leva mig in i drömmarnas värld så var tiden slut. bra det, skulle inte vara så kul att ha somnat  i ett solarium! hur som helst, nu ska jag duscha och om ett tag kommer jonas hem förhoppningsvis. och då får jag se hååååret, jag är så himla spänd verkligen! hoppas att det är lika fint i verkligheten som det var på bilderna. vi hörs lite senare!

puss ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, jag somnar alltid i solariet!

2008-05-27 @ 16:49:45
Postat av: Ida

haha ja! men alltså, det är helt sjukt skönt att ligga där 8D

2008-05-28 @ 08:06:45
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback