helg

nu är snart helgen över. jag har precis kommit hem ifrån farsta.. jag var där en snabbis med Jonas och hans syster eftersom att han skulle köpa blekningsmedel till håret, och klippa det idag. det ska bli skitspännande och se hur det blir, eftersom att han både ska färga det ljusare idag OCH klippa det kortare till sommaren. hoppas att det blir bra! igår var vi hemma hos jonas syster och hennes kille och kollade på melodifestivalen, skitmysigt. och i fredags var i och grillade med leo, anna och danne. (bilder kommer) jag tänkte ladda upp lite bilder som jag inte laddat upp förut ifrån i helgen och så, därför blir det inte ett sådant långt textinlägg.. utan mest bilder. haha! dessutom fick jag en skinnjacka igår av pappa när vi var och letade skjorta till min lillebror som han skulle ha på balen. vi var inne på carlings och då hittade jag en skinnjacka som jag kollat på förut. jag sa att jag tyckte att den var skitsnygg, och det tyckte pappa, jonas och mattias också. då frågade han "vill du ha den?" och självklart svarade jag "jaa!" han bara "då köper vi den" och jag hoppade av lycka och kramade honom. så nu äger jag alltså en skinnjacka ifrån carlings för 1300:-, taaaack pappa!

    
  
  

bild 1 & 2: min tårta jag gjorde sista
dagen på operakällaren.
bild 3: älskling!
bild 4: vårat badrum.. ;/
bild 5, 6 & 7: grillingen i fredags.
bild 8, 9 & 10: min nya skinnjacka.

puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback