hairspray

sitter hemma hos jonas nu, ingen är hemma här så det är lite tråkigt. jag funderar på att gå & sola eftersom att solariet ligger bara runt hörnet. men jag vet inte om jag orkar, haha.. får se! hade planerat att sola igår, men hann det inte eftersom att jag skulle hem tidigare än planerat. jag får hur som helst se hur jag gör, och jag försöker hitta all hans bra musik han brukar ha på datan, men det går inte så jättebra eftersom att jag och datorer inte fungerar så jättebra ihop, haha.. idag ska jag hur som helst få se hur jonas nya hår ser ut! han klippte & färgade ju. jag fick 2 bilder igår, men idag ska jag få se i verkligheten. idag var det en kort dag i skolan, hade bara engelska och svenska, sen åt jag lunch och åkte hem. haha! det var rätt najs. imorgon har vi kallkök, det ska bli jätteroligt och jag ser verkligen fram emot det! 2 veckor kvar i skolan, sen är det sommarlov i mer än två månader. fyfan vad jag längtar, det ska verkligen bli skitskönt! jaja, nu borde jag ta mig i kragen och hitta på någonting. tror jag ska gå ner & sola ändå! det är bara 20minuter, vi hörs sen. jag lägger upp lite bilder när jonas kommit hem, för jag fattar inte hur man ska få in dom i datan, det funkar ju inte! hahah..


(13:07) haha, här kommer bilderna! jag lyckades få in dom på egen hand.



puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback