god morgon

Sitter i skolan nu, och har engelska. vi ska få reda på våra betyg i engelska, och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag får G - miiiinst. + att bella är sjuk, börjar bli lite orolig för henne.. hur mår du babe? jag saknar dig! idag slutar jag klockan tolv, och då ska jag åka hem till jonas direkt för att sola och sen ska jag städa lite, hans rum är en enda röra! förlåt älsko, haha.. igår var det mors dag och då var det middag med en del av släkten, mina båda farbröder och farmor och farfar. det var jättemysigt, vi grillade och satt och pratade. (bilder kommer senare). och jag måste bara tillägga, idag är det 2 veckor och en dag kvar tills jag och rebecka åker till tyskland. och om 3 dagar tar rebecka studenten, graaattis slickepotten, äntligen! skriver mer sen!

(09:23) nu har jag fått mitt betyg i engelska. hon tyckte det var svårt att sätta sa hon, för att jag fptt så olika betyg på allting jag gjort. först MVG på allt, sen G+, VG och ja.. ni fattar! hon sa iallafall att det lutade mot ett G+ och det är jag så himla nöjd för!!!
puss ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack så mycket min vän <3

2008-05-27 @ 16:47:53
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback