en onsdag

hej bloggen! idag var det prao igen, skitkul som vanligt! jag fick göra jättemycket saker idag så jag kommer knappt ihog hälften, som vanligt hahah! och just det förresten, Daniel, min handledare ska gå in och kolla på min blogg, så om du läser det här; hej daniel, hoppas att du tycker min blogg är trevlig! haha. efter praoen väntade jag på Maria eftersom att vi skulle fika. jag gick till gina tricot och hittade två söta linnen, båda för 129:-! vilken tycker ni var sötast? dom på översta raden är ljusrosa och på den undre, mörkrosa/röd. jag väntade i ungefär 30min, inte länge, haha.. sen kom hon och vi gick och kollade på H&M, jag provade jeans.. dom satt väll sådär, hahah! och maria hittade en klänning hon la undan. sen gick vi till John chris och fikade, jätte mysigt som vanligt. vi delade på en kyckligsallad, hur gott som helst, samtidigt som vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. sen kom jonas och kevin till stan, och jonas införskaffade ett par 96jeans som sitter så fördjävla bra på honom! och dessutom var det halva priset, så dom kostade bara 600:- , det ni! nu sitter vi hos jonas, dom ska strax sätta på TVn för att kolla på fotbollen, det är final har jag för mig.. haha! dessutom ska jag sova här, för imorgon ska jag till tandläkaren och så. jaja, hoppas att det går bra! nu ska jag vara lite social och sätta på lite RMK, haha.

puss ida




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den mörka :)

2008-05-22 @ 19:07:26
Postat av: Maria

Jag tycker att du ska köpa det mörkrosa/röda linnet, mycket finare än det ljusa :-) Och vem är puddingen längst ner? Hahaha! Skoja..

2008-05-22 @ 21:10:26
URL: http://mariasy.blogg.se/
Postat av: Ida

Maria: haha vad bra :D! det tycker jag också. hahaha, puddingen är en tjej som heter Maria, du kankse vet vem det är? ;) hahaha!



Rebecka: brabrabra :D det tycker jag med!

2008-05-23 @ 19:37:17
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback