du är bäst (a)

du är den finaste som finns. jag vill göra allt med dig, jag vill leva med dig förevigt. du är min bästa vän och min pojkvän, och jag är så himla glad över att jag har dig. du får mig alltid på bra humör, och när du kramar om mig, känner jag mig så trygg, så som bara du kan få mig att känna. att höra dig säga "jag älskar dig" är det bästa som finns, för jag vet att du verkligen menar det. precis lika mycket som jag menar det när jag säger de tre orden, för jag har aldrig sagt det till en kille förut, och verkligen menat det. men det gör jag nu! kärleken kan vara riktigt förjävlig, och jag har aldrig trott att riktig kärlek verkligen finns. det du fick mig att se det, du är äkta kärlek för mig. inte ens ord kan beskriva hur mycket jag tycker om dig. jag älskar dig förevigt, och så länge du vill ha mig, är jag din. alla borde ha en sån som dig, älskling. snart firar vi ett halvår, och jag hoppas verkligen, av hela mitt hjärta och själ, att det blir många halvår till. för utan dig varken vill eller kan jag leva.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback