You're such a loser.

Okej, jag är hungrig men det finns ingenting gott att äta. Snart ska jag till jonas skola och bella ska förhoppningsvis komma hem till mig så att vi kan öva på våran solosång till kören. för er som inte vet, så har vi valt Beautiful -  Christina Aguilera. på kören igår, fick vi sjunga i mic för första gången på terminen och jag kan inte säga mer än att jag älskar det! någon dag ska fan bli känd, så att man för pengar för det som man älskar att göra mest. haha! inte för att det kommer lyckas, men man kan ju alltid få önska! eftersom att jag ska börja bli mer aktiv, tror jag att jag ska köra på "Dagens outfit" och fota den. förhoppningsvis blir det en bild för varje dag! nu ska jag gå och tvätta håret, och sen äta lunch.

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback