Yo!

Nu har jag blivit sådär seg på att uppdatera igen, jag ska bättra mig.. jag lovar! Just nu sitter jag hos några kompisar som jag har kännt hela livet typ, vi har ätit mat & sitter och kollar på Simpsons filmen, haha! Om typ en timme, kommer Jonas och vi ska gå hem till mig för han ska sova hos mig. Du är det bästa jag vet, och jag kommer sakna dig som fan när jag är  i Tyskland. Imorgon måste jag plugga på bageri teorin och på svenskan.. Annars komme rjag bara få ännu mer panik när jag märker att lovet snart är över & proven kommer på bänken. 5 dagar kvar till tyskland för övrigt, jag började packa idag, men kom inte så jätte långt. Ett par jeans soch en tjocktröja var allt jag fick ner i resväskan! Nu ska jag gå och vara lite social tror jag, eftersom att jag strax ska gå.

Bilder ifrån Leo's påskmiddag i fredags, kommer någon dag i veckan.
Ha en fortsatt trevlig kväll, så bloggar jag mer imorgon.
Puss / I

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback