Yey,

Jonas har slutat nu och är på väg hit. Dagens outfit kommer upp snart när bilderna har laddats upp.. + Att bella inte kommer idag heller "/ skit tråkigt, men man kan ju inte ses varje dag. Du vet att jag alltid ställer upp för dig, gumman. vad det än är! <'3 på fredag, är bella ensam, så då ska jag sova hos henne! det blir förhoppningsvis en mysig tjejkväll med mycket prat & god mat (som vi själva ska göra! mohaha) haha.. nu ska jag gå & äta någonting, jag är fortfarande hungrig!

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback