Uppdatering

Som vanling dåra .. Jag har inte varit inne sedan lovet. Men i onsdags (27/2) var jag iallafall på Neverstore när dom var på Bengans. Det var signering & så spelade dom typ fem låtar. OMFG, vad bra dom var. bilder kommer sen! :) igår var det en månad kvar tills Tokio hotel kommer till sverige, jag kan inte fatta det!! Och deras checklist är typ rätt okej, även fast jag hade velat höra fler tyska låtar i sverige. Men jag ska inte klaga! jag får ju se dom tre dagar innan i Tyskland på en konsert

TH's checklist
- Break away
- Final day
- 1000 Oceans
- Live every second
- Love is deas
- Sacred
- Scream
- Black
- On the edge
- Ready set go
- Reden
- Wir sterben niemals aus
- Don't jump
- Geh
- Ich bin nicht ich
- Rais your hands together
- Monsoon
- In die nacht
- Rescue me
- Forgotten Children
- By your side

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback