Nyduschad.

Har precis kommit ut ur duschen, och ska typ gå och lägga mig snart! Jonas är i duschen nu, och för er som inte förstod så ska han sova hos mig! Kvällen bestod endast av tv tittande. det började med sjukhuset halv åtta och direkt efter det var det rent hus. jag förstår seriöst inte hur man kan leva i en sådan miljö! jag har gått och deppat, och vägrat gått hem.. om jag ens hade låtit det bli så illa som det var på programet idag. idag hade vi en snickare och en målare hemma hos oss, som skulle kolla hur mycket det skulle kosta för oss att bygga om vadrummet på övervåningen. det lutar verkligen emot att vi gör det, äntligen!!! det stora problemet är att jag kommer stå utan dusch i två veckor.. men det får vi lösa på nått annat vis. dessutom ska jag måla om mitt rum, den färgen jag har nu - är grymt ful. men vad tycker ni att jag ska ha? jag har gult nu. jag funderar på att ha vitt & svart på listerna vid taket. det kankse kommer se ut som en ram typ, eller? några förslag tack? :) nu ska jag & jonas gå och lägga oss. sov så gott allihopa!

Kram / I
Kommentarer
Postat av: Rebecka

det låter supersnyggt :)

2008-03-20 @ 16:31:49
Postat av: Ida

Tror du verkligen det? .. Jag är fett pepp på det :D

2008-03-20 @ 17:30:08
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback