godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig.. förhoppninsvis vaknar jag upp och är nöjd med håret. haha! Imrogon ska jag vara med Rebecka och leta efter saker vi ska ha med oss till Tyskland. Jag har börjar skriva ner lite, och har kommit ungefär såhär långt: 2gb's minneskort till kameran, svenskflagga, energimat/dryck. Jag vet, jätte lite.. men iallafall något! Efter stan, ska jag åka direkt till Bella och fixa mig hos henne, för att sedan åka till Leo på middag & där är Jonas också. Det är helt sjukt att man kan sakna en person så mycket, även fast att man träffades i morse.. Vi hörs imorgon och sov gott allihopa.

Puss och kram / I

Ni får en bild ifrån Neverstore's signering på Bengans 27/2. Min bild, så ta inte!

image96
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback