Slottet.

sitter och får lite info här nu i datasalen. på fredag ska vi vara på slottet, och nu går vi igenom det sista inför det eftersom att allting ska vara perfekt. på onsdag ska vi dit 12.50 och alltså har vi sovmorgon till den tiden!!! najs. måste skriva upp en liten lista på saker som vi ska ha med oss till slottet.

- vattenflaska.
- tröja.
- svart kjol/byxa.
- dricka, (&mat?).
- bagerimössa.
- bekväma skor, haha.

ja, tror det var allt.. haha! påminn mig, att jag ska ta med mig min bagerimössa imorgon, eftersom att jag inte kommer till skolan på onsdag! nu efter skolan ska jag vara med jonas, och sen ska vi som sagt kolla på sofies nya lägenhet. åh, det ska bli så kul!

puss ida
Kommentarer
Postat av: Carro

värre, än att gå runt med en snopp på ryggen :O hah!

blir nog dom, lätta att ha ner packade i väskan, tar itne så stor plats:P

2008-06-03 @ 12:42:01
URL: http://ciwi.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback