Skrattstock

igår åkte jag, jonas, hans systers pojkvän, och hans bror till skrattstock, vi kom dit till klockan 11 och det började 12. det var skitmysigt & jag tänker inte direkt skriva så mycket, ni får helt enkelt kolla på bilderna! efter ett tag träffade vi iallafall, Carro, kalle & hans kompis emelie, leo & amanda, mina kusiner och min lillebror och hans kompis erik. dessutom så fotade jag och carro oss tillsammans med björn gustavsson & jacob öqvist ifrån the voice morgonshow! det ni, haha.. det var jättemysigt och det var verkligen en lyckad dag, iiihh!

bilder kommer in sen. nu ska jag gå ut och sola i trdgården och lägga i citron i håret så att det bleks lite till. haha! farmor och farfar är här, och sen kommer jonas komma, vi ska grilla. vad ska ni göra? ha en trevlig dag!



puss ida


 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback