packning & gårdagen.

jag har lagt ner första klädesplagget i väskan till tyskland, haha. det är 10 dagar kvar tills vi åker, så lite smått kan jag allt börja. hittills har jag bara lagt ner tokio hotel tröjan!

hur som helst, jag tänkte berätta lite om gårdagen. nico kom och hämtade mig och jonas klockan 10 för att sedan åka till farsta för att jag skulle köpa ett linne och jonas ett par skor, han hittade inte sina eftersom att dom antagligen var slut, typ. men jag fick mitt linne! tjoho. (bild längre ner) sen åkte vi direkt till långholmen för att duka upp våran filt & sitta där 11 timmar framåt. det var grymt varmt och skitskönt väder, sol och inga moln på himlen. fan att jag inte hade med mig min bikini överdel, haha.. hur som helst, "showen" började klockan 12, och skulle hålla på till klockan 22 på kvällen. och komikerna kom en efter en, vissa var grymt sega och andra jätteroliga. vi ringde lite folk och efter ett tag gick vi och mötte jonas kompis kalle, och när han sen skulle åka hem efter någon timme gick vi och mötte jonas kompis leo och hans flickvän amanda, och min lillebror och hans kompis erik. jag satte upp ett mål för dagen, fota mig med björn gustavsson. därför var jag och carro, som vi mötte lite senare, på ständig jakt efter honom. haha! vi gick vid 9 tiden på kvällen upp för en "björn gustavsson jakt" men hittade honom inte, och haffade istället Jakob Öqvist, han var jätte trevlig!! efter 4 minuter, gick vi tillbaka igen till kändistältet och jag skrek till, stel som en fryst sparris, "carro-ooo. bjööörn!" båda vart skit glada, och sprang fram, "björn? kan vi få fota oss med dig?" han verkade grymt stressad, men tog sig tid så att vi kunde få ett foto med honom, jättegulligt! och ja, i förra inlägget kan ni ju se resultatet.halv tio kom björn upp på scen, och han var bäst av alla!!! helt klart. sen åkte vi hem och gick och grillade korv & annat med leo och amanda. när vi skulle gå hem vid 3 tiden, kom det en lös hund springades, och jag var så jävla rädd!!! det var en stoor schäfer, och vi ringde tillslut polisen för att säga att det var en hund som kommit bort. ingen polis kom efter 50 minuter, även fast vi ringde 2 ggr, så vi plingade på huset själva där vi trodde han bodde. och dom öppnade efter ett antal försök att väcka dom, haha.. sen fick vi äntligen gå hem & sova! det var min lördag (& söndag). bilder ifrån skrattstock kommer snart!



1. mitt nyinköpta linne ifrån gina för 129:-
2. resväskan, som den ser ut nu, haha!


puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback