Crush crush crush..

nu är helgen verkligen slut, usch. jag känner verkligen inte för skola imorgon, även fast att det bara är en vecka kvar och sen har jag mer än 2 månaders sommarlov. det kommer bli grejt och jag har sett fram emot det så himla länge. imorgon hur som helst, ska jag, jonas, mamma, pappa och mattias kolla på min moster sofies nya lägenhet i bromma. hon får nyckeln till den imorgon, och vi är jättespända på att få se hur det ser ut, därför ska vi få kika lite, haha..  det blir ett väldigt kort inlägg nu, dels för att datan är seg och för att jag ska gå ner och käka chips och sen gå och lägga mig. haha, ha en trevlig kväll allihopa! jag lägger in en bild på bill ifrån TH & publiken, eftersom att det bara är 9 dagar kvar tills jag & rebecka åker, och för att vi om 12 dagar står framför våra hjältar vid den här tiden .



puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback